Nabízíme poradenství zaměřené na oblasti individuálního rozvoje, manažerských dovedností a úspěchu firmy.
Můžete rovnou přejít na objednávkový formulář
Kvalitní a radostný život
Protože každý z nás je jedinečný a každá situace si vyžaduje odlišný postup, naše setkání budou vycházet z vašich konkrétních potřeb. Níže uvedené okruhy berte jako inspirační, konkrétní program a plán našich setkání připravíme společně Vám „na míru“, tak aby pokryl Vaše potřeby. Stejně tak podle Vašich potřeb budeme plánovat i počet a způsob našich setkání.
Managing Change
Poradenství při životních změnách – ať se právě na změnu chystáte nebo ji jiní přichystali pro Vás, je vhodné se zastavit, poradit a najít tu nejlepší cestu, jak situaci zvládnout.
Work-Life Balance
Poradenství při hledání rovnováhy mezi prací a soukromým životem, zaměřené na osobní rozvoj a prevenci stresu.
Individuální protistresový program
poradenství zaměřené na prevenci stresu, zvládání stresových situací, prevence syndromu vyhoření (burn-out syndrom), výběr vhodných relaxačních technik.
Čtyři kroky ke spokojenému životu
Praktický nácvikový 10-týdenní program k dosažení osobní spokojenosti a pocitu štěstí na základě práce s emocemi, odbourávání strachů a překážek k prožitku vyrovnaného štastného života.
Zlepšení komunikace s lidmi kolem Vás
Otevřená a tolerantní komunikace je předpokladem každého zdravého vztahu. Na základě Vašeho sebepoznání a základních osobnostních rysů společně odhalíme možnosti zlepšení v komunikačních situacích, do kterých se dostáváte.
Pro úspěch v řízení
Nebaví Vás zdlouhavá školení, kde musíte sedět a poslouchat obecné věci? Nebo na dlouhá školení zkrátka nemáte čas? Nabízíme Vám setkání na míru nad konkrétními tématy, která se týkají leadershipu, manažerských dovedností a technik pro kompetentní řízení.
Jak se stát úspěšným manažerem a lídrem
Poradenství zaměřené na vyjasnění role manažera a leadra, sebepoznání a odhalení Vašeho potenciálu, nasměrování kroků Vašeho seberozvoje, práce s emocemi, manažerské techniky (vedení porad – jak připravit a vést poradu)
Manažer jako kolega
Vyjasnění vztahů s kolegy, možnosti komunikace, prevence konfliktů, jak správně postavit tým a na co dávat pozor při jeho vývoji. Jak ho řídit a co dělat s týmem, když nefunguje. A co když nefungují ty ostatní? Řešení konfliktů mezi skupinami, práce s emocemi v pracovních vztazích.
Leadership
Jak vést a inspirovat ostatní, odhalit potenciál v ostatních, stát v čele velkých změn, jak vybalancovat zaměření na úkol a vztahy a zohlednit situaci, v níž jste Vy a Vaši kolegové.
Manažerský protistresový program
Poradenství zaměřené na prevenci stresu a zvládání stresových situací, prevence syndromu vyhoření (burn-out syndrom), výběr vhodných relaxačních technik.
Komunikační dovednosti
Jaký vliv má Vaše osobnost na Váš komunikační styl, jaké komunikační styly pooužívají lidé kolem Vás. Základy veřejného projevu a prezentačních dovedností. Konflikt, co v něm prožíváme, proč se nám to děje a jak z toho ven. Vyjednávání jako cesta z konfliktu.
Pro úspěch firmy
Pomůžeme Vaši organizaci zlepšit efektivitu jak v oblasti kvality pracovního života, tak v oblasti produktivity.
dokážeme Vám pomoct
Zavádět a řídit změny
Naplánujeme a pomůžeme zavádět změny s důrazem na růst firmy a jejich zaměstnanců.
Bojovat se stresem
Změřit úroveň stresu a tendence k syndromu vyhoření a nastavit komplexní protistresový program.
Budovat vztahy v týmu
Zmapovat vzájemné vztahy mezi lidmi ve skupině/týmu a zlepšit je (neděláme nesmyslný teambuilding).
Řešit konflikty
Vyřešit meziskupinové problémy (Konfrontační meeting).
Zaměřit se na cíle
Nastavit smysluplný systém řízení podle cílů a zavést systém hodnocení výkonu (performance management).
Kariérní růst
Poradíme jak vytvořit systém kariérního plánu a rozvoje zaměstnanců.
Poradenství jsou pečlivě koncipovány tak, aby pomáhaly s rozvojem firmy
Úspěšná firma
Poradenství nejen pro začínající podnikatele zaměřené na strategii a strukturu, vizi, rizika růstu firmy, vedení a řízení lidí, základy personalistiky a další zásadní věci pro firemní růst a rozvoj.
Výběr lidí
Na začátku je správně nastavené pracovní místo a popis pracovní pozice. Na základě dobré definice vybereme nejvhodnějšího kandidáta pomocí testů, behaviorálního pohovoru nebo assessment centra.
Jak se stát úspěšným podnikatelem
Poradenství zaměřené na vyjasnění rolí a vztahů s kolegy a zákazníky, možností komunikace, prevence konfliktů, práce s emocemi, seberozvoj.
Zavádění a řízení změn v organizaci
Trh se neústale mění a podnik musí reagovat na tyto změny pro zachování konkurenceschopnosti a podílu na trhu. Až 80% všech zaváděných organizačních změn končí neúspěšně a jsou to jen zbytečné náklady – existuje soubor technik, které je možno zvládnout a využít, implementovat pro snížení rizik změn a zvýšení šance na úspěšnou implementaci.
Ucelený protistresový program pro celou firmu
Základem firmy jsou spokojení zaměstnanci. Jak změřit jejich spokojenost, úroveň jejich stresu, jak odhalit ty, kteří jsou na hraně syndromu vyhoření. Jak nastavit mechanismy, které pomohou firmě tuto krizi překonat ...
Jak to funguje?
Ozvěte se nám a společně se domluvíme na schůzce.
1. Kontaktujte nás
Vyplňte kontaktní formulář a my se Vám zpětně ozveme.
2. Úvodní setkání
Na setkání proběhne úvodní diagnostika, Vaše představy spojíme s ideální strukturou a obsahem konzultací.
3. Plán konzultací
Společně vymyslíme plán konzultací na míru Vašim možnostem. Podle situace se může jednat o 2 až 4 setkání.
4. Konzultace
V rámci konzultací projdeme dle plánu jednotlivá témata společně se zpětnou vazbou.
Konzultace je možné realizovat i prostřednictvím služby Skype
Konzultace provádíme po celý pracovní týden i v sobotu dopoledne.